fredag den 24. august 2012

TYGGEGUMMI FRA POINTSHOP.

Da jeg kom hjem fra skole lå der et brev på bordet som var til mig. Først troede jeg det var mit mastercard der endelig var kommet, men det var mit tyggegummi, yay! Det er tyggegummiet som jeg snakkede om i et af de andre indlæg. Min bedsteveninde som var med mig hjemme, og min far, syntes begge jeg er sær fordi jeg blev glad bare for et enkelt stykke tyggegummi til en værdi af en krone.



Har I haft en god dag? Skriv i kommentaren, jeg vil meget gerne høre hvad I har lavet. :) Haha, sød smiley.


2 kommentarer:

  1. fin blog du har, hvordan har du lavet det der billede, altså hvor det skifter? :)
    tjek gerne min blog ud; wwww.michellebentzen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej! (:
      Det er en animation, som jeg har lavet i photoscape under animeret gif. Der er bare fire billeder jeg har sat sammen, og bestemt hvor lang tid billederne skal blive vist. Photoscape er gratis, du kan bare søge på google. :)

      Slet