onsdag den 15. august 2012

Tyggegummi

Har lige bestilt et stykke 'funny' tyggegummi på pointshop. Jeg har faktisk aldrig "købt" andet end tyggegummi derinde, fordi så mange point når jeg slet ikke op på. Har købt derinde to gange før, et stykke 'funny' tyggegummi og et stykke 'jenka' ( ♥ ♥) Jenka smager mega godt, og nu tænker du nok "Men hvorfor har du så ikke købt Jenka denne gang?" MEN, det er fordi funny tyggegummi koster 500 point, og Jenka koster 900 point, og så mange point har jeg ikke ... Det eneste jeg gider derinde er deres klik-kampanger, hvor man skal besøge en hjemmeside i 30 sekunder, og så tjener du 20-25 point. Men man kan så kun tage fem klik-kampanger om dagen, og jeg er faktisk kun på pointshop når jeg dødkeder mig, så det tager lang tid for mig at tjene point ... dog har jeg fundet ud af man også kan like forskellige ting på facebook og tjene lidt ekstra point, og så bagefter går man bare ind på facebook og "Syntes ikke godt om længere", så ens venner ikke undrer sig over hvorfor man liker sådan nogle ting, for seriøst, det er sådan noget musikhus noget, lol ... Nu glæder jeg mig bare til mit tyggegummi kommer, ved ikke præcis hvor mange dage det tager, men jeg skal nok skrive når jeg har fået brevet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar