onsdag den 19. september 2012

Genbrug!

Først og fremmest undskyld jeg ikke har skrevet i et stykke tid, men jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive om. Anyway, har fundet noget at skrive om nu, haha. Jeg var i genbrug igår hvor jeg fandt denne sweater, og blev forelsket i den! Det er en only model, og jeg gav kun 49 kroner! Den fejler ikke noget, ihvertfald ikke efter hvad jeg har set, men jeg syntes virkelig den er køn. Jeg købte også en helt almindelig hvid skjorte til at have indenunder en sweater, hvor kraven så stikker ud. Femte kroner gav jeg så for den, men har ikke lige fået taget et billede. Jeg fik også købt tre lynlåse til mine candy wrapper bags, kun fem kroner pr. lynlås. Jeg fortryder virkelig jeg ikke har købt noget i genbrug før, for der er mange fine (og billige) ting der. Hvad syntes i om sweateren?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar