onsdag den 19. september 2012

Kage

Jeg var med min mor på arbejde idag. Hun er studerende til pædagog, så hun skulle besøge nogle udviklingshæmmede, sammen med fem skolebørn (+mig), og så skulle vi lave yarn bombing på cykler og sådan. Altså de udviklingshæmmede strikkede og vi børn skulle sy det på cyklen.Nogle af de andre børn havde også lært at strikke og sådan, men jeg var der kun idag, og de andre børn havde været der et par gange før. Imorgen skal min mor så derned igen, og så har jeg bagt kage til dem! Jeg kan ikke komme med imorgen, for så mister jeg virkelig for meget undervisning i skolen, så imorgen skal min mor derhen uden mig, men så har hun kage med fra mig, haha! Der var godt gang i ovnen, når den ene kom ud skulle den anden ind, har ikke smagt dem, men jeg håber de smager godt!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar